Τζιτζικώστας και Μωυσιάδης, πριν τις εκλογές, εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την όδευση του αγωγού ΤΑΠ και την εγκατάσταση του σταθμού συμπίεσης με οποία προβλήματα αναδείχτηκαν, με όποιους αγώνες έγιναν, με όποιες συσκέψεις μεταξύ των φορέων του νομού Σερρών, με μόνο σκοπό την υφαρπαγή της ψήφου των Σερραίων.. Τώρα λίγους μήνες μετά, συζητούν με την εταιρία, ονομάζουν αυτούς που αντιδρούν αμόρφωτους, δηλώνουν ότι εγκατάσταση του συμπιεστή θα γίνει όπου πει η εταιρία και οτι η προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας δεν θα έχει καμιά τύχη. Να σημειωθεί ότι στις 20 Σεπτέμβρη 2014 (3 μήνες πριν) ο ίδιος ο κ. Μωυσιάδης υπέγραψε στη κοινή σύσκεψη των φορέων του νομού την απομάκρυνση του αγωγού από χωράφια υψηλής παραγωγικότητας και τη προσφυγή στο ΣτΕ.
Η εταιρία του ΤΑΠ θέλει κοινωνικό πρόσωπο, υπόσχεται ανάπτυξη, δουλειές, έσοδα στο κράτος και επειδή τίποτα από όλα αυτά δεν θα ισχύσει το μόνο που της μένει είναι να μην αντιδρούν οι πολίτες. Το τμήμα marketing τα πάει μια χαρά. Βρήκαν τη δράση" γείτονες" και συμμετέχουν στο project αλλά με ποιό τρόπο δεν καταλάβαμε.
Η δράση "γείτονες¨, απ' οτι δείχνει, έχει να κάνει με μια προσφορά των αρτοποιών Κεν. Μακεδονίας να δώσουν με έκπτωση 20% όλα τα αρτοσκευάσματά τους σε κοινωνικά και οικονομικά αδύναμες ομάδες. Τέτοιες ομάδες θεωρήθηκαν οι ΑΜεΑ οι άνεργοι οι πολύτεκνοι και οι τρίτεκνοι.
Όλο το project είναι υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και κάπου ενδιάμεσα πάνω στα κουπόνια που εκδόθηκαν για αυτό το σκοπό, εμφανίζεται και το λογότυπο του ΤΑΠ διπλάσιο σε μέγεθος από τα λογότυπα της Περιφέρειας και των αρτοποιών.
Τα τοπικά κανάλια που "παίζουν" τη διαφήμιση του ΤΑΠ έκαναν ρεπορτάζ όπως συνηθίζεται και μεταξύ των άλλων ανέφεραν οτι "η εταιρία ΤΑΡ και οι αρτοποιοί ..."
Μπράβο στη Περιφέρεια και τον
κ. Τζιτζικώστα που χρησιμοποίησαν τους οικονομικά αδύναμους και τα άτομα με ειδικές ανάγκες της περιφέρειάς τους για να χτίσουν το κοινωνικό πρόσωπο του ΤΑΠ, που ξέρουμε από τα λεγόμενά τους και τα πρατόμενά τους ότι δεν είναι πρόσωπο αλλά προσωπείο.
Αν αυτή ήταν η εντολή που τους έδωσε ο λαός της Μακεδονίας πριν μισό χρόνο η ξεχνούν πολύ εύκολα η ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΛΑ...
Η εταιρία του ΤΑΠ θέλει κοινωνικό πρόσωπο, υπόσχεται ανάπτυξη, δουλειές, έσοδα στο κράτος και επειδή τίποτα από όλα αυτά δεν θα ισχύσει το μόνο που της μένει είναι να μην αντιδρούν οι πολίτες. Το τμήμα marketing τα πάει μια χαρά. Βρήκαν τη δράση" γείτονες" και συμμετέχουν στο project αλλά με ποιό τρόπο δεν καταλάβαμε.
Η δράση "γείτονες¨, απ' οτι δείχνει, έχει να κάνει με μια προσφορά των αρτοποιών Κεν. Μακεδονίας να δώσουν με έκπτωση 20% όλα τα αρτοσκευάσματά τους σε κοινωνικά και οικονομικά αδύναμες ομάδες. Τέτοιες ομάδες θεωρήθηκαν οι ΑΜεΑ οι άνεργοι οι πολύτεκνοι και οι τρίτεκνοι.
Όλο το project είναι υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και κάπου ενδιάμεσα πάνω στα κουπόνια που εκδόθηκαν για αυτό το σκοπό, εμφανίζεται και το λογότυπο του ΤΑΠ διπλάσιο σε μέγεθος από τα λογότυπα της Περιφέρειας και των αρτοποιών.
Τα τοπικά κανάλια που "παίζουν" τη διαφήμιση του ΤΑΠ έκαναν ρεπορτάζ όπως συνηθίζεται και μεταξύ των άλλων ανέφεραν οτι "η εταιρία ΤΑΡ και οι αρτοποιοί ..."
Μπράβο στη Περιφέρεια και τον
κ. Τζιτζικώστα που χρησιμοποίησαν τους οικονομικά αδύναμους και τα άτομα με ειδικές ανάγκες της περιφέρειάς τους για να χτίσουν το κοινωνικό πρόσωπο του ΤΑΠ, που ξέρουμε από τα λεγόμενά τους και τα πρατόμενά τους ότι δεν είναι πρόσωπο αλλά προσωπείο.
Αν αυτή ήταν η εντολή που τους έδωσε ο λαός της Μακεδονίας πριν μισό χρόνο η ξεχνούν πολύ εύκολα η ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΛΑ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου